Kredens mebel do kuchni/ Kredens furniture for kichen

Witam Was po dłużej, ale jakże pracowitej przerwie. Kredens który zakupiłam w sklepie z używanymi rzeczami i meblami miał już swoje nowe oblicze przy zakupie, jednak pochłonął on bardzo dużo czasu i pracy przy renowacji. Został on porządnie wyczyszczony a był wyjątkowy brudny i tłusty, niedociągnięcia i błędy zostały poprawione, dostał nowy blat ale kafelki są jak najbardziej staro- oryginalne ;) Uchwyty dolnej szafki zostały zamontowane nowe, a użyłam tutaj farb kredowych Vittorino, które testuję od jakiegoś czasu koloru bawełna i lawendowe pole a do utwardzenia zastosowałam wosku transparentnego do farb kredowych. Blat jednak pomalowałam laierem Annie Sloan aby mieć pewność twardości. Oto moje dzieło ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz